http://nudeworld.eklablog.com/


 

Friday, April 14, 2017

Az én nevem Jimmy. 1987.

Меня зовут Джимми / Az én nevem Jimmy. 1987.
 Hungarian TV Mini-Series.
Gál tanár úrnak, a biológiai tábor vezetőjének pár napra Pestre kell mennie. Helyettesítésre idős kollégáját kéri meg. Távollétében Jimmy, egy meteorológiai robot száll le a tábor közelében.
Director: Bohák György.
Cast: Bajor Imre, Rosta Sándor, Pálfi György, Hegedűs Csaba, Bohák Ildikó, Csoma Judit, Mátyássy Szabolcs, Lukács Dávid, Borok Róbert, Fabricius Gábor, Papp Tibor, Lakner Judit, Bajor Imre, Márton András, Szerednyey Béla, Juhász Viktória.
Hungary, Magyar Televizio, 1987.
Language: Hungarian, Russian.
Download Az én nevem Jimmy.
Меня зовут Джимми / Az én nevem Jimmy. 1987.
Az én nevem Jimmy. 1987.

No comments:

Post a Comment