http://nudeworld.eklablog.com/


 

Friday, April 21, 2017

Andjele moj dragi. 1996.

 Дорогой мой ангел / Andjele moj dragi.
 HR. Napad na Hrvatsku, u jesen 1991, potpuno mijenja zivot sedmogodisnjeg djecaka Jerka. U njegov maleni, uredni, cisti svijet koji se prostirao izmedu roditeljske kuce i skromne, kamene kucice njegove bake, dosla je smrt. Jerko je vidio kako mu je baka ubijena, stric tesko ranjen, kuca srusena, roditelji odvedeni u zarobljenistvo, a sam se jedva spasava bijegom i zavrsava u prihvatilistu za ratnu sirocad. Pod stresom od ratnih dogadaja, Jerko neprestano suti i odbija svaku komunikaciju s okolinom. Na Bozic ujutro, sutljivi Jerko neocekivano progovara kad na malom ekranu, u televizijskoj reportazi o razmjeni zarobljenika, ugleda svoje roditelje.
EN. Dramatic tale of 7 year old Jerko who witnesses the destruction of family and village in 1991 during a Serbian attack of a peaceful Croatian village. He manages to escape and ends up in a war orphanage. 
Director: Tomislav Radic.
Cast: Milan Grabovac, Dubravka Ostojic, Matko Raguz, Silvia Fink, Ivo Gregurevic, Suncana Zelenika, Vjekoslav Jankovic, Iva Marjanovic, Damir Loncar, Nada Abrus, Inge Appelt, Bruno Nacinovich.
Croatia, 1996.
Language: Croatian.
Дорогой мой ангел / Andjele moj dragi. 1996.
Andjele moj dragi. 1996.


No comments:

Post a Comment